Predstavitve
dr. Gregor Torkar
Dogovor glede kazalnikov kakovosti učbenikov in nadaljnjih korakih
povzela Irma Mavrič Gavez in dr. Gregor Torkar.
Poročilo o uporabi učnih gradiv v sodelujočih šolah
dr. Cankar, B. Japelj Pavešić
Analiza povezanosti zunanjih preizkusov znanja (NPT, matura) s predstavitvijo snovi v učbenikih
dr. D. Zorc Maver
Reprezentacije spola v šolskih učbenikih
dr. Robnik Šikonja, dr. Krek
Predlog metodologije za strojno analizo učnih gradiv
dr. Devetak
Analize učbenikov za kemijo v osnovni in srednji šoli
dr. Kovač
Kaj so učbeniki?
dr. M. Košak Babuder
Tipografija in vsebinske prilagoditve učbenikov za učence s posebnimi potrebami
asist. Špela Hrast
Analize učnih gradiv s pomočjo tehnologije očesnih sledilcev
dr. Darjo Felda
Vertikalna analiza učnih gradiv za matematiko v osnovni in srednjih šolah
Red. prof. dr. Milena Ivanuš Grmek
Raziskava med učitelji in učenci o uporabi in zaznavnih značilnostih učbenikov
Tanja Gregorčič
Uporaba obogatene resničnosti pri
poučevanju z učbeniki in drugimi učnimi
gradivi
Špela Cerar (UL PEF)
Gregor Anželj (GimB)
Irena Nančovska Šerbec (UL PEF)
Gradiva za poučevanje računalniških vsebin
Milena Košak Babuder
Pedagoška fakulteta UL
Tipografija in vsebinske prilagoditve učbenikov za učence s posebnimi potrebami
dr. Gregor Torkar
Pedagoška fakulteta UL
Pregled izsledkov raziskav petletnega projekta Za kakovost slovenskih učbenikov (KaUč)
red. prof. dr. Milena Ivanuš Grmek
Uporaba in zaznavne značilnosti učbenikov
Tadej Škvorc, Marko Robnik Šikonja, Aleš Žagar, Špela Arhar Holdt, Senja Pollak, Jaka Čibej, Eva Pori, Iztok Kosem, Simon Krek, Gregor Torkar,
UL FRI
Uporaba računalniške analize in odločitvenih
modelov na besedilih učbenikov
Barbara Japelj Pavešič, Pedagoški inštitut
Gašper Cankar, Republiški izpitni center
Povzetek raziskovanja povezanosti med učbeniki, učenjem in znanjem v OŠ
Irena Hergan